Feestweek

Ik heb al bijna een week niet geblogt en dat is niet omdat ik niets gedaan heb, in tegenstelling zelfs. Volgende week hebben we een drukke week voor de boeg. Jort is donderdag 18 juni jarig en dat betekend dat hij dinsdag uit mag delen op de naschoolse opvang. Woensdag geeft hij zijn kinderfeestje en donderdag mag hij in de klas uitdelen. Vrijdag gaat hij naar een partijtje van een jongetje uit zijn klas die ook op 18 juni jarig is. En zaterdag geven we "ons grote feest". Dat houdt in dat we onze verjaardagen in 1x vieren. Robert is 24 juni jarig en ik zelf op 14 juli. Dat ligt zo dicht bij elkaar dat dit eigenlijk een prima oplossing is.

Dit alles brengt natuurlijk een hoop extra werk met zich mee. Ik heb 24 traktaties gemaakt, een programma voor Jorts partijtje, boodschappenlijsten etc. Ik wil alles goed plannen omdat ik vanwege mijn voeten niet alles in 1x kan doen en het dus over de week verspreid moet gebeuren. Vandaar dat het scrappen en kaartjes maken er deze week een beetje bij ingeschoten is. Volgende week is het ook nog druk maar na die tijd ga ik weer lekker aan de slag.


Traktatie van Jort voor zijn klasgenoten

Reacties

Janny zei…
dat is zeker een druk weekje...alvast heel veel plezier met de verjaardagen en gefeliciteerd!
Ann zei…
nou meid dat is zeker een drukte maar het geeft vast een hoop plezier ook de drukte vooraf. Alvast alle drie van harte hoor
Janneke zei…
Ik heb er zinnnn innnn :D:D

Tot zaterdag ;)

En succes met alles ...

Liefs, Janneke
Kirsten zei…
Ik snapte al niet waar je was al die tijd???

Veel plezier en succes met de drukte.

Kus Kirsten