Creative Journal #1

Ik ben lekker aan het kledderen geweest met verf om verschillende achtergrondjes te maken voor het creative journal waarmee ik wil beginnen. Dit is wat ik daarbij in gedachte hou:

"Art journaling is about the process and joy of messing around with color, pictures, images, paint, words, textures. It is not scrapbooking. There is no order. There are no templates. There is nothing you have to document. There is no structure. You can of course document thoughts, etc. if you wish to... because it is your page, your art, your fun, your exploration. It is not creating art solely to sell on etsy. It is meant to be fun, rough, free, flexible, without rules."

Heerlijk om zo lekker aan de slag te gaan met verf zonder dat er iets "fout" kan gaan. Alles is goed zolang ik maar plezier heb in het maken.


De pagina's zijn ongeveer A5 formaat. De pagina met het geweldige monster is door Jort gemaakt. De rest is van mij. Ik heb zowel waterverf, acrylverf, ecoline en wasco gebruikt voor deze ondergrondjes.  

Reacties

m@deliefjuh zei…
GOED BEZIG INGEN!!
Dora zei…
Heerlijk toch dat kliederen, je moet mij zien als ik met inkt aan de slag ga, dan zit ik helemaal onder1
Alexandra zei…
Als je er maar plezier in heb, dat is het allerbelangrijkste, niets moet en alles mag.
Veel plezier nog met het "kliederen".
Je@net zei…
Gaaf joh! En wat leuk om Jort ook zo te zien 'kledderen'!! Super!
Rieni zei…
heerlijk toch dit kledderen, ik heb me er een aantal weken terug ook op gestord en wordt er helemal blij van.
sam zei…
ziet er erg leuk uit!
Floortje zei…
Super die "vrije expressie" we moeten ons al aan zoveel regeltjes houden. Ik word helemaal vrolijk van al die kleuren! Veel plezier er nog mee.. X Floortje
Debbie Stip zei…
Je bent lekker creatief bezig geweest! Ziet er erg leuk uit en een erg leuk idee zo'n journal!

Groetjes,
Debbie
Sandra1968 zei…
Heerlijk om zo lekker "vrij" bezig te zijn :-)