Thinking of you

 

Vorige week nog een kaartje gemaakt voor iemand die in mijn gedachte is. 

Reacties

Sandra1968 zei…
Een hele mooie strakke kaart!
En leuk papier: heb ik ook :-)

Groetjes en een fijne dag,
Sandra
Ann zei…
wat een mooi en stijlvol kaartje
Marie-claire zei…
wauw, wat een mooie kaart!

Groetjes Marie-claire
Anoniem zei…
Mooie kaart Ingen ;0)

Janneke X
Patti J zei…
What a pretty card, Ingen! Your colors are just beautiful, and I love that distressing! Great job!
Ilonka zei…
hoi Ingen wat een lieverdje en prachtige kleurtjes.

groetjes ilonka
Dora zei…
Mooie kaart het zegt heel veel!
Alexandra zei…
Mooie kaart, de tekst(stempel) zegt genoeg.
Wat lief van je zeg, mooi papier heb je ervoor gebruikt. Enne...ik was een beetje druk vandaar dat ik zo weinig postte op mijn blog. Maar ik ben er weer, groetjes, Wendy.
Heidie zei…
wat een mooie kaart.

groetjes heidie
Hai Ingen, ik vind je kaartje prachtig, straalt heel veel rust vanuit... erg mooi! Groetjes Marianne
Debbie Stip zei…
zo...weer eens wat tijd gevonden om over je blog te scrollen en alweer een boel gemist zie ik... Wat een leuke kaart is dit, ik houd erg van jouw overzichtelijke,kleurrijke stijl met mooie details! En dat aquagroene is echt mijn lievelingskleur :-)

xxDebbie