Tulpen en een ziek vogeltje

Afgelopen weekend kreeg ik een enorme bos tulpen van mijn lief. Hij weet dat dit mijn favoriete bloemen zijn en dan had hij ze ook nog in het fuchsia rose meegenomen dus dat is dubbel goed :D Ik ben er helemaal blij van. En of het nog niet genoeg was kreeg ik dezelfde dag ook nog een prachtige bos rose roosjes van mijn lieve mamma. Het voorjaar is hier het huis binnengekomen. Vandaag was mijn vrije dag dus kon ik met daglicht foto's maken.


Het zieke vogeltje heeft de naam Jort en lag de hele dag ziek op de bank. Hij had 's nachts drie keer overgegeven en overdag was hij nog niet veel waard. Helemaal zielig maar hij hield zich heel groot. Ik heb hem de hele dag niet gehoord, hij lag gewoon stil op de bank naar de tv te kijken. Ik heb meerdere keren gevraagd of hij iets wilde eten maar nee dat wilde hij niet. Gelukkig bleef hij wel drinken en we hebben hem lekker vroeg in zijn bedje gelegd. Ik hoop dat hij morgen weer de oude is. Pappa en mamma gaan er ook zo in want als je nacht 3x onderbroken wordt kun je wel wat extra slaap gebruiken...

Reacties

Ann zei…
wat zijn ze dan zielig he zo'n ziek hoopje, Kjell had een week of twee terug echt vijf dagen hoge koorts en hoofdpijn enz. Dan kunnen zo toch maar beter rennen door het huis.

Tulpen vind ik ook het ultieme lentegevoel geven
Hai Ingen, je tulpen zien er prachtig ui! Hopelijk knapt Jort weer snel op, sneu hoor zo in de vakantie! Groetjes Marianne
Patti J zei…
Sounds like your love is a 'keeper'! Your tulip picture is just gorgeous! Hope that your sick one gets better quickly! Have a good night!
Janneke zei…
Prachtige foto Ingen, ik ben ook gek op tulpen ;0)
Wat lief van Robert en van je mamsie om je zo te verwennen ;0)

Beterschap voor Jort, ik hoop dat hij zich snel weer wat beterder voelt.
Dora zei…
Ik hoop dat Jort aan de beterende hand is. En ja de lente komt er echt aan, heerlijk.
Renate zei…
Wauw wat een mooie foto van je tulp.
Hopelijk knapt je zoon snel op.
Beterschap voor hem.

Groetjes,
Renate
Sandra1968 zei…
Wat een heerlijk gevoel kunnen bloemen geven, hè. Een een mooie foto heb je ervan gemaakt.
Hoe gaat het nu met Jort? Ik hoop dat hij zich weer stukken beter voelt (en jullie daardoor ook).
Groetjes, Sandra