A piece of ART a week #1

Ik heb besloten om dit jaar een project te starten. Op verschillende blogs zag ik uitdagingen over elke dag een stukje kunst maken. Het idee sprak me ontzettend aan omdat ik merk dat ik mijn gedachten helemaal kan verzetten als ik lekker aan het experimenteren ben met verf, stof, inkt, papier, plastic, de naaimachine, collage's etc. Elke dag iets maken vind ik voor mezelf niet realistisch dus heb ik besloten om elke week een project te maken. Het hoeft niets groots te zijn en het gaat om het "leuk" bezig zijn en niet om het uiteindelijke resultaat. Hoewel een mooi resultaat mooi meegenomen is kun je ook van "mislukte kunst" een hoop leren. Onder de titel "A piece of ART a week" ga ik proberen om een heel jaar lang elke zondag iets te plaatsten op mijn blog.

Het eerste wat ik gemaakt heb is de voorkant van een mini boekje waarin ik nog meer werkjes kan maken.

Reacties

Ann zei…
leuk idee Ingen, je boekje is een goed begin daarvan. Ben benieuwd naar de andere 51 projecten dus kom zeker vaker langs
Sandra1968 zei…
Heel erg leuk.
En heel veel succes met dit project. Ik blijf dit zeker volgen :-)
Unknown zei…
Wat een leuk voornemen voor dit nieuwe jaar, je hebt een mooie start gemaakt met je boekje! Groetjes, Ira
Anneke zei…
Een superidee, Ingen! Aan het eind van het jaar zal je dan kunnen terugblikken op een hoop mooie dingen, zoals dit boekje, mooi!
Kitty zei…
Wat een leuk idee! Deze is iig goed gelukt, gaaf!
Dora zei…
Een top idee en dit is een heel erg goed begin!
sam zei…
ziet er leuk uit!
Leuk heel veel succes met maken en het wekelijks plaatsen hier !
Marijke zei…
Hoi Inge, wat mooi is dit. Wat een goed voornemen om elke week iets te maken.Ik zie je creaties wel op je blog verschijnen.
Gr. Marijke