Openlucht theater

Gisteren ben ik met mijn vriendin naar een openlucht theatervoorstelling geweest. Silo8 van Vis a vis aan het Almeerderstrand. Het was vreselijk leuk, zo leuk dat het niet eens deerde dat het geen droog en zonnig weer was (toen we boekte was het wel mooi weer) Maar ondanks de regen hebben we genoten van de voorstelling. Het was denk ik al een jaar geleden dat ik naar een voorstelling geweest ben en elke keer denk ik weer: dat zou ik vaker moeten doen...



En vandaag was ik jarig. De dag begon goed want Jort heeft maar liefst drie liedjes voor me gezongen. En ik heb ontzettend veel schitterende kaarten gekregen, de meeste zelf gemaakt:


Van Robert kreeg ik een mooie vaas of in ieder geval een plaatje van een mooie vaas. Het echte exemplaar is in bestelling. En van Jort een rose orchidee. Van Petra kreeg ik gisterenavond al een geweldig boek over digitale fotografie. En op 18 juni hebben we het met zijn drieen gevierd dus toen kreeg ik ook al cadeautjes. Ja ja ik ben weer lekker verwend :-)

Reacties

Anoniem zei…
Wat fijn dat jullie ondanks het weer toch hebben genoten Ingen ;o)
Wat een verwennerij zeg op je verjaardag, zoveelmooie kaartjes en ik ben ook aagje naar je boek ;o)
Enne hier liggen ook nog leue cadeautjes op je te wachten ...
Tot woensdag ;)
Heidie zei…
hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. en wat ben je lekker verwend.

liefs Heidie
Kitty zei…
Nog gefeliciteerd Ingen. Wat een hoop kaarten heb je gekregen!
Anoniem zei…
Mooie foto's van Silo8 met iPhone! Leuke vriendin zeker ;) denk dat die wel vaker wil!