Op schrapweekend geweest

Afgelopen weekend ben ik met 26 andere dames op scrapweekend geweest. We kwamen vrijdag om half vijf aan in Alphen waar meteen al begonnen werd met scrappen. De eerste avond heb ik geholpen met ballen draaien voor de soep en heb ik een LO af gekregen. Ik vind het altijd moeilijk om ergens anders te scrappen omdat je nooit al je spullen mee kan nemen en ik dus altijd van alles mis. Maar deze keer leek ik behoorlijk goed voorbereid te zijn. De eerste LO die ik maakte was deze:


Helaas niet helemaal de juiste kleuren omdat het licht weer wat minder word is het fotograferen van mijn LO's lastiger dan wanneer het zonnetje lekker schijnt. Maar goed jullie krijgen wel een idee zo.

Op zaterdag maakte ik twee LO's en dat terwijl ik ook nog lekker ben gaan shoppen bij Scrap Delight in Nieuwegein. Een winkel die al heel lang op mijn lijstje stond en die echt de moeite van het bezoeken waard is.


Op deze LO zien jullie mij als 4 jarige met mijn moeder en mijn vriendin Linda en haar moeder. We zijn hier op vakantie in Drenthe. Op een van de vakantiedagen maakte we een huifkar tocht die wij wel leuk vonden maar het paard besloot halverwege dat het genoeg was geweest en ging lekker staan grazen zonder verder in beweging te komen. Het leuke is dat ik nog steeds bevriend ben met Linda.

En dan nog deze LO over lekker snacken bij de MacDonalds. Het is weer eens iets anders om foto's van te nemen:


 's Avonds aten we lekker wraps met gekruide gehakt en allerlei losse lekkernijen. We hadden het geluk dat we een kok mee op kamp hadden die precies wist wat er moest gebeuren. 

Op zondag maakte ik nog een keer twee LO's eerst deze met een foto van mijn omaatjes. De foto had ik al heel lang liggen maar een paar weken terug kreeg ik dit papier van iemand en daar paste de foto perfect bij. Het is in principe niet het papier wat ik zelf snel zal kopen maar voor deze gelegenheid helemaal goed.


En tot slot maakte ik deze LO met foto's van mij vlak voordat ik geopereerd werd afgelopen mei.


Het was een super gezellig en productief weekend! Als er nog eens zo'n weekend komt wil ik zeker weer mee.

Reacties

Heidie zei…
wat een mooie lo's heb je gemaakt. En klinkt erg gezellig zo'n weekend.

liefs heidie
Margot zei…
ze zijn super ingen!
Chris zei…
I need to take a scrapbooking lesson from you...these pages are simply WONDERFUL!!
Maaike zei…
Wauw... echt superleuke lootjes!! Wat heb je veel gedaan zeg tijdens het weekend!
Petra zei…
wat was het gezellig he Ingen? Ik heb ook zo genoten. Je hebt ook nog eens prachtige lay-outs gemaakt!
Groetjes Petra
Kitty zei…
Wat een hoop plaatjes :) Hele leuke layouts. Leuk ook dat je die foto van je omaatjes hebt.
Groetjes,
Kitty