Drie verschillende kaarten met Blooming With Kindness

De stempelsets Blooming with Kindness van Stampin' Up is zo leuk om mee te werken en je kunt er zoveel kanten mee op. Ik heb dit weekend 3 verschillende kaarten met deze stempelset gemaakt.

De eerste maakte ik op verzoek van een collega. Hij is bestemd voor een goede vriendin van haar die momenteel chemotherapie ondergaat. Dit is de enige kaart van de drie waarop ik meerdere kleuren inkt gebruikt heb.


De tweede kaart is een hele simpele waarbij ik alleen gebruik maakte van de chrysant en Melon Mambo inkt.


De op de derde kaart heb ik de chrysant eerst een aantal keer met wit geembost en vervolgens gekleurd en bestempeld. Ook weer met de Melon Mambo inkt. 



   



Reacties

Margot zei…
prachtig! ik heb die stempel ook, maar kom niet verder dan zwart, meer kleuren heb ik niet....... :(
Mooi Ingen! De bovenste is mijn favoriet! (zo, weer een set voor op mijn wishlist hihi!)
nicolet zei…
Het zijn schitterende kaartjes Ingen!
Groetjes Nicolet