Nieuwsbrief en een blinde kaart

Vandaag heb ik mijn eerste nieuwsbrief gestuurd als Stampin' Up demonstratrice. Er staan berichten in over de Loyalty Club (spaarprogramma voor vaste klanten), de kerstkaarten workshop van zaterdag 23 november, de Share Club en de volgende verzamelbestelling van zaterdag 23 november. Als je nog een leuk sinterklaascadeautje wilt aanschaffen ben je nog op tijd als je met deze verzamelbestelling mee besteld.
Wil je de nieuwsbrief ook ontvangen mail dan naar: IngenSUstempels@gmail.com.


Deze kaart is gemaakt naar aanleiding van een blinde kaart opdracht. Misschien vroeg je je naar aanleiding van de titel van dit bericht al af wat een blinde kaart is. Dat zal ik uitleggen: iemand beschrijft een kaart in woorden en de anderen maken deze kaart aan de hand van de beschrijving na. Als iedereen zijn opdracht klaar heeft laat iedereen zijn kaart zien. Het is erg leuk om te zien hoe iedereen woorden anders interpreteert. 

Ik heb de Mosaic Madness set van Stampin Up gebruikt. Dit is echt een van mijn favorieten waar je zoveel kanten mee op kan. Verjaardagskaarten, kerstkaarten, zomaar kaarten. Het maakt niet uit voor welke gelegenheid, deze stempels kun je overal voor gebruiken.

De foto is gemaakt met de istagram app op mijn telefoon. Normaal ben ik voor het gebruik van een echte camera voor het maken van foto's voor mijn blog maar ik kreeg een vreemde foutmelding en op deze manier lukte het wel. Ach, soms moet je je een beetje aanpassen...


   

Reacties