Feest!

Vanaf nu is het zo ver en kan er besteld worden uit de nieuwe lente/zomer catalogus. Er staan ontzettend veel leuke nieuwe producten in. Als je op het plaatje in de linker kolom van mijn blog of op het plaatje in dit bericht klikt kun je de nieuwe catalogus bewonderen.

Vanaf vandaag tot aan 31 maart is het de jaarlijkse Sale-a-bration bij Stampin' Up! Dit betekend dat je bij elke €60,- die je besteld een leuk gratis cadeau uit mag zoeken. De producten die je kunt kiezen vind je in de speciale SAB catalogus die je ook aan de linkerkant van mijn blog vind.

Op woensdagochtend 29 januari hou ik bij mij thuis een inloopochtend zodat je lekker door de nieuwe catalogus kunt bladeren en alvast een aantal van de producten in het echt kunt zien. Natuurlijk maken we ook iets leuks. Heb je zin in een gezellige ochtend mail me dan voor het adres: IngenSUstempels@gmail.com.


Reacties

Anita zei…
Ingen deze catalogus mag je pas vanaf 1 februari a.s.openbaar maken hoor. Lees Damir zijn mails nog maar eens goed door.
Vanaf vandaag mag je de SAB folder publiceren.
Ter voorkoming van...zou hem toch maar weghalen

Gr. Anita