Markerworkshop

Zoals ik in een eerder bericht vertelde hebben de stempels uit van de By the Tide set mijn hart gestolen. Naast de geweldige kreeft (mijn sterrenbeeld, misschien dat ik hem daarom zo fantastisch vind) zit er ook nog een leuke baars in de set. Met een zoon die dol ik op vissen kan je zo'n baars goed gebruiken. Dit is de eerste kaart die ik met deze vis gemaakt heb.


De achtergrond heb ik met markers gemaakt en ook de vis is met markers ingekleurd. Wil je ook verschillende manieren leren om de markers te gebruiken kom dat op woensdagochtend 11 juni naar de markerworkshop. De kosten zijn €20,- en daarvoor krijg je een set van 5 markers, 1 blenderpen en materialen om 3 kaarten te maken. Je neemt de makers en blender pen mee naar huis zodat je thuis lekker aan de slag kunt met de technieken die je geleerd hebt. Je kunt je nog opgeven tot 1 juni zodat ik de materialen kan bestellen.  Geef je op via IngenSUstempels@gmail.com.



Reacties