Weekly deals en CASE

Deze week echt super leuke wekelijkse aanbiedingen! De geweldige heat tool van Stampin' Up! is deze week in de aanbieding en je betaald er nu slechts €25,46 voor in plaats van €33,95. Naast de heat tool zijn er ook een paar leuke embossingpoeders in de aanbieding: Melon Mambo, Wild Wasabi en Pewter. Deze laatste is een antiek zilver kleur.


Ben je benieuwd naar alle wekelijkse aanbiedingen kijk dan snel in de online winkel. Je kunt je bestelling via de online winkel doen (daar heb je een credit card voor nodig) of je kunt je bestelling per mail aan mij doorgeven via IngenSUstempels@gmail.org. En vergeet niet dat er nog een aanbieding loopt: bij elke bestelling van €75 kun je een gratis photopolymer stempelset uitzoeken. 

CASE staat voor Copy And Share Everything. In de wereld van het kaarten maken wordt er veel gekopieerd. Je kunt een project precies kopiƫren maar je kunt er ook je eigen draai aan geven. In het geval van deze kaart heb ik het design precies gekopieerd, ik heb alleen de kleuren en de tekst verandert.


De originele kaart is van mijn lieve vriendin Janneke, als je op de link klikt kun je haar kaart zien.

Reacties

Janneke zei…
Wat een beauty Ingen ;o)
Ik ben zeer vereerd dat je mijn kaart heb gecased ..