Bijzonder weekend

Vrijdagavond was er een buurtmarkt bij de school van Jort. Er was van alles georganiseerd en er stonden onder andere kraampjes met bedrijfjes uit de buurt. Mijn mamma was zo lief om me te komen helpen met opbouwen en bemannen van de kraam.


Jort zit in de plus klas en daar heeft hij de opdracht om met een groepje alle activiteiten voor het jubileum te filmen. Ik was daardoor een van de gelukkige die geïnterviewd werd. 





Op de buurtmarkt had ik een bijzonder leuke buurvrouw naast me Ingrid van Kleur Styling. Echt een sprankelende dame die leuke workshops en een schitterende cursus aanbied. 

Op zaterdag togen we met het hele gezin naar het Yogafestival op het Atlantisstrand naast Haddock Watersport. Ik was door Bureau Prikbord gevraagd om workshops voor kinderen te geven bij het kinderprogramma. Het was vreselijk leuk om te doen en ook een bijzonder gezellige dag. Ik kan iedereen die van yoga houdt aanraden om volgend jaar te gaan. Je kids kun je lekker bij de kindertent neerzetten en zelf workshops volgen. In de drukte ben ik vergeten om foto's te maken.

En vandaag zat ik bij het kraampje van mijn collega Andrea op de Samen Loop voor Hoop. Ook weer een bijzonder gezellige ochtend waar ik een paar workshops gegeven heb. 


Heel bijzonder zo'n weekend waarin je veel mee maakt en een hoop leuke mensen spreekt. Bedankt allemaal!

Reacties

anja curvers zei…
Klinkt als een super weekend Ingen.
Marrigje zei…
Klinkt als een Super weekeinde, En je kraam ziet er geweldig uit op de foto!

Groetjes
Marrigje
irene zei…
Ziet er erg gezellig uit Ingen en wat leuk dat Jort je mocht interviewen.

groetjes
Irene
Inge Groot zei…
Ziet er allemaal super verzorgd uit Ingen, hoop dat het een vruchtbare dag was. Mmmmh en lekker die M&M-etjes in een cellofaantje!

Moet dit evenement zeker even onthouden want ik yoga elke week...heerlijk!