CAS #35

Ik zag op het blog van Cas On Sunday de leuke challange staan om een kaart met papier piercing te maken. Paper piercing is dat je een afdruk op design papier maakt en de vorm(en) dan uitknipt. Ik heb de stempel Vivid Vases gebruikt. Deze stempel kost €13,95 en is alleen op hout te verkrijgen. Ik vind het een super veelzijdige stempel. Je kunt hem gebruiken zoals ik op deze kaart gedaan heb door de vazen te paper piercen. Maar je kunt de vazen en bloemen natuurlijk ook kleuren met markers, inkt en een kwastje zodat je een watercolor effect krijgt. Je kunt met je markers ook de stempel inkleuren en op een basiskaart afdrukken. Echt tal van mogelijkheden met deze leuke stempel.


Reacties

Margot zei…
Jaaahhh leuk! Ik wil die stempel ook!
Mariken zei…
Hartstikke leuk kaartje met een hele toffe stempel!
Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij CAS on Sunday!
Groetjes, Mariken