Feestje!

Op zondagmiddag 29 juni hangen er slingers bij mij thuis want die dag geef ik een feestje omdat de nieuwe catalogus van Stampin’ Up! uitkomt. Je bent van harte welkom van 14:00 uur tot 16:00 uur bij mij thuis in Tussen de Vaarten in Almere.

Als je komt krijg je een exemplaar van de nieuwe catalogus en we maken een leuk kaartje met spullen uit de nieuwe catalogus. Dit is ook geschikt voor beginners. De koffie en thee staan uiteraard niet klaar want die maken we vers voor je met daarbij wat lekkers. 

Tijdens het feestje houdt ik ook een KEKE verkoop. Dit staat voor Koop Een, Krijg Een. 
Ik verkoop al mijn spullen van Stampin’ Up! die niet meer terug komen in de nieuwe catalogus om plaats te maken voor nieuwe spullen. Deze spullen verkoop ik voor de prijs waarvoor ze nu in de catalogus staan. Koop je een stempelset van bijvoorbeeld €21,95 dan krijg je daarbij een cadeaubon ter waarde van €21,95 waarmee je nieuwe producten aan kunt schaffen. Je krijgt op die manier 2 sets voor de prijs van 1.

Geef je uiterlijk vrijdag 20 juni op zodat ik voldoende catalogussen in huis heb voor iedereen die komt.

Opgeven kan via: IngenSUstempels@gmail.com


Reacties