Online World Card Making Day event

Op zaterdag 4 oktober is het world card making day, kortweg WCMD. Deze dag wil ik graag iets bijzonders met jullie doen. Bestel vooraf een kaartpakket waar je cardstock, designpapier en embellishments in kunt verwachten (geen stempels, inkt of afdrukjes) Met dit pakket kun je in ieder geval 5 kaarten maken en het pakket kost  €15,- inclusief verzending. (Haal je het pakket op dan zijn de kosten €12,50)

Op WCMD plaats ik een aantal voorbeelden van kaarten die ik met het kaartpakket gemaakt heb op mijn blog en op de facebookpagina van leukedingenvaningen. Graag zie ik wat jij maakt met het kaartpakket. Je kunt je kaart laten zien door een link onder mijn WCMD blogpost te plaatsten of een foto op mijn facebookpagina te zetten. Onder de mensen die een kaart laten zien op 4 oktober verloot ik een leuk pakketje. 

Bestel uiterlijk zaterdag 13 september je kaartpakket door een mail te sturen aan IngenSUstempels@gmail.com. Vermeld in je mail ook het adres waar het pakket naar toe gestuurd moet worden. De pakketen worden een week voor WCMD verstuurd. 



Uiteraard zijn er deze week ook weer wekelijkse aanbiedingen. Klik op de afbeelding om ze goed te bekijken. En misschien vind je ook nog iets van je gading in het opruimingsrek. Wil je iets bestellen laat het me dan weten.




Reacties

Margot zei…
Leuk! Ik stuur je een mail!