World Card Making Day event

Enige tijd geleden kon je een kaart pakket bij mij kopen. Iedereen die er een besteld heeft kan daar vandaag mee aan de slag. Dit is het pakket wat mensen thuisgestuurd kregen:


Zelf ben ik vooraf al aan de slag gegaan met dit pakket en dit zijn een aantal kaarten die ik ermee maakte:





Ik heb nog genoeg papier over om nog minimaal 3 kaarten te maken. Vanwege chronisch tijdgebrek omdat het zo vreselijk druk is op het werk ben ik er nog niet aan toegekomen om het hele pakket te gebruiken. Ik zal eens kijken hoever ik vandaag kom ;-)

Winnen
Iedereen die een pakket gekocht heeft maakt kans om een kaart pakket met het thema winter te winnen. Wat moet je doen als je kans wilt maken op dit pakket? Plaats een foto of meerdere foto's op je blog en zet de link in de opmerkingen onder deze post OF zet een foto in de reacties onder de post op mijn facebookpagina OF mail je foto naar IngenSUstempels@gmail.com. Voor iedere kaart die je met het pakket maakt en waarvan je uiterlijk op dinsdag 7 oktober een foto plaatst of opstuurt gaat je naam 1x mee in de loting. Dus als je 4 kaarten maakt heb je vier kansen dat je naam getrokken wordt.   Ik ben zeer benieuwd naar alle leuke inzendingen!

Reacties

nicolet zei…
Wat heb je er super gave kaarten mee gemaakt Ingen!!
Ben benieuwd wat er vandaag uit je vingers is gekomen. :-)
Fijn weekend.
Groetjes Nicolet