3 juni is het feest!

Op woensdag 3 juni geef ik 's ochtends van 10 tot 11:30 uur en 's avonds van 19:30 tot 21 uur een "KEKE feestje". Dit staat voor Koop Een, Krijg Een. 

Ik verkoop spullen van Stampin’ Up! die niet meer terug komen in de nieuwe catalogus om plaats te maken voor nieuwe spullen. Deze spullen verkoop ik voor de prijs waarvoor ze nu in de catalogus staan. Voorbeeld: Koop je een stempelset van €21,95 dan krijg je daarbij een cadeaubon ter waarde van €21,95. Met de bon kunnen producten aangeschaft kunnen worden uit de nieuwe catalogus. Op die manier krijg je 2 sets voor de prijs van 1. De cadeaubon dient wel direct diezelfde dag (3 juni) besteed te worden. 

De mensen die nog geen nieuwe catalogus van mij gekregen hebben krijgen krijgen er tijdens deze dag een.  Ook heb ik al een aantal van de nieuwe producten en de nieuwe kleuren die bekeken kunnen worden. En we maken een leuk kaartje met spullen uit de nieuwe catalogus. Het stempelen van dit kaartje is ook geschikt voor beginners.

De koffie en thee staan uiteraard niet klaar want die maken we vers voor je met daarbij wat lekkers. 

Geef je uiterlijk zondag 24 mei op zodat ik voldoende catalogussen in huis heb voor iedereen die komt. Opgeven kan via: IngenSUstempels@gmail.com


Reacties

nicolet zei…
Veel plezier 3 juni :-)
En succes met de voorbereidingen.
Groetjes Nicolet