Bloghop: I think you're great

Gezellig dat jullie langskomen bij deze bloghop. Ik en mijn teamgenoten hebben kaarten/projecten gemaakt met producten uit de nieuwe catalogus. Ik heb de set I think you'e great gebruikt. Ik heb al een aantal kaarten met deze set op mijn blog geshowt maar deze "Way to go" tekst had ik nog niet eerder gebruikt. Het rood/rose is de nieuwe incolor Watermelon Wonder. En de inktvis is gestempeld in Bermuda Bay. Het designpapier komt uit een leuk blok van 15,2 x 15,2 cm en heeft de naam "a cherry on top" meegekregen.


Ik heb deze stempel gecombineerd met de inktvis uit de Sea Street set. Deze is gelukkig weer terug gekomen in de nieuwe catalogus want dit is en blijft toch wel een topper! Ook heb ik het nieuwe papierblok gebruikt "Cherry on top". Dit papier is 15,2 x 15,2 cm en te vinden op paint 144 van de nieuwe catalogus. Heb je nog geen catalogus maar wil je er wel een ontvangen? Stuur me dan even een berichtje!

Als het goed is ben je hier via het blog van Durvina gekomen. Zo niet dan kun je daar via de knop vorige naartoe gaan.


Ik ben de laatste in de rij van deze bloghop. Ben je hier niet via het begin van de hop beland dan kun je doorklikken naar Janneke. Zij is de eerste in de rij. 

Reacties

Ria zei…
Dat is ook weer een gaaf kaartje geworden Ingen.
Groetjes, Ria
Durvina zei…
Wat een leuke combi, erg gaaf Ingen!

groetjes, Durvina
Janneke zei…
Wat een heerlijk vrolijk kaartje Ingen ;o)