Hopperdehop

Vanaf vandaag kan er uit de nieuwe seizoenscatalogus besteld worden. Er staan weer vreselijk leuke dingen in. Met een aantal mensen van ons team doen we vandaag een bloghop om jullie alvast het een en ander uit de nieuwe catalogus te laten zien.

Ik heb ervoor gekozen om een kaart met een bijpassend notitieboekje te maken met kerstpapier wat uit het papierblok Merry Moments komt. De stempel van het schattige jongetje komt uit de stempelset Christmas Cuties. In deze set zitten ook nog een lieve engel en een vrolijke kerstelf. En natuurlijk een paar leuke teksten.





Als je de hop vanaf het begin gevolgd hebt ben je via het blog van Xandra bij mij terecht gekomen. Mocht je nog niet naar Xandra haar mooie creaties gekeken hebben dan kun je via de button "vorige" terug naar haar blog. Ik ben de laatste in de rij van deze hop. Als je helemaal bij het begin van de hop willen beginnen ga dan naar het blog van Janneke via de knop volgende.






Reacties

Janneke zei…
Wat een leuk notitie boekje en kaart, deze set is echt to cute ;)
Sarah zei…
Heel tof gedaan ! Liefs ☆ Sarah ☆
Karlacrea zei…
Hallo Ingen
Ik kwam via jullie bloghop bij jou. Ik heb gelijk een heelstuk van je blog bekeken. Wat maak je leuke creaties!
Groeten Karla
Echt heel cute Ingen!
Schattig voor kerst :)
Groetjes, Wilma