Bloghop: Swap kaartenpakketjes

Deze maand besloot ik een keer mee te doen met de kaartenswap die Janneke elke maand organiseert voor haar team. Iedereen maakt een pakketje met daarin 1 dubbele kaart basis, twee kleuren cardstock, twee vellen designpapier (allemaal in dezelfde grote als de basiskaart) en 3 soorten embellisments en dat stuur je dan op naar degene die na je op de lijst komt.

Ik kreeg een pakketje van Sylvia opgestuurd en ik stuurde er een naar Xandra. Altijd leuk om knutselspulletjes in je brievenbus te vinden. Ik moet wel zeggen dat ik het altijd lastig vind om iets te maken met "verplichte" spullen. Dat is ook de reden dat ik niet zo vaak meedoe aan dit soort dingen. Maar het kan leuk zijn om eens over je eigen grenzen heen te gaan. 

Van het pakketje maakte ik twee kaarten, gewoon omdat ik niet alle spulletjes op 1 kaart verwerkt kreeg. 

Dit is de eerste die ik maakte, met de dies uit de voorjaarscatalogus die per 5 januari voor iedereen beschikbaar komt. Als demo mag je al een maand eerder bestellen. Ben je net zo'n nieuwsgierig type als ik en ben je graag snel van alle nieuwtjes op de hoogte dan is het misschien ook wel iets voor jou om in te stappen als demo. Wil je daar meer over weten? Stuur me dan even een berichtje. 

Maar goed, terug naar de eerste kaart die ik maakte met de dies en stempels van de bundel "A Nice Cuppa". 



Ik ben zelf een echte theedrinker. Thee en water is wat ik hoofdzakelijk drink en af en toe een vers groenten/fruit sapje. Maar thee toch wel het meeste. Dus toen ik deze thee set zag ging die meteen bovenaan mijn "hebben"  lijst. Er staan nog veel meer leuke dingen in de catalogus. Als je er een wilt hebben laat het me dan even weten. Ik kan de catalogus samen met de Sale-A-Brations catalogus opsturen tegen de verzendkosten van €2,75. 

Na het maken van deze kaart waren er nog spullen over en maakte ik ook nog deze nieuwjaarskaart.



Wil je zien wat ons team nog meer gemaakt heeft? Hop dan door naar het blog van Marja door op de knop volgende te klikken. 



Wil je nog even naar de vorige kaart kijken klik dan op de knop om naar het blog van Janneke te gaan. 



Reacties

Leuk dat je deze maand mee hebt gedaan aan de teamswap ;)
Je hebt 2 gave kaartjes gemaakt, zelfs al eentje met de theekopjes....wat een gezellig kaartje!!
Liefs, Wilma (enne....dank je wel voor je beterschapskaartje, vond ik zooo leuk!)
Janneke zei…
Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Ingen ;o)
Zo leuk dat je ook mee gedaan hebt deze keer ..