December Daily

Ik heb net de laatste hand gelegd aan mijn December Daily (DD), een boekje over alle dagen in December. Alleen de voorkant moet ik nog doen maar dat laat ik even rusten tot ik precies weet wat ik ermee wil doen.



Het was weer erg leuk om te doen en ontzettend handig en vrij snel te maken met een compleet pakket van Stampin' Up! Ik weet uit ervaring dat het altijd leuk is om dit soort boekjes weer eens terug te kijken en herinneringen op te halen. Ik heb niet elk jaar een DD gemaakt en achteraf vind ik dat jammer. In mijn DD van 2005 is mijn tante Ronika nog op de foto's van het kerkdiner te zien,  ze overleed bijna 10 jaar geleden in Maart 2006. Het is goed om te zien dat we het nog zo leuk gehad hebben in die laatste maand dat ze nog (bijna) nergens last van had.




Reacties