Gratis nieuwe stempels

Moet je kijken wat leuk; er zijn nieuwe stempels toegevoegd aan de cadeautjes die je gratis uit kunt zoeken bij een bestelling van €60,=



Ik ben zelf al even lekker aan de slag gegaan met deze super leuke tandem. Je kunt er alle kanten mee op. Op de foto zie je dat ik de stempel ingekleurd heb met de aquareltechniek. 


En ook nog super gave glitter tape!

Elke keer dat je €60 besteed (tussen nu en 31 maart) mag je een gratis cadeau uitzoeken. Dit zijn nieuwe producten. In de linker kolom op mijn blog vind je de Sale-a-bration folder waarin nog meer leuke dingen te vinden zijn waar je uit kunt kiezen.

Wil je iets bestellen kun je me dit laten weten via IngenSUstempels@gmail.com 

Reacties

Evy G zei…
Ja, die fiets vind ik echt geweldig! En wat heb jij hem mooi ingekleurd! Ik denk dat ik een nieuwe favoriete set heb ;-)