Alpaca of lama?

Helemaal vooraan in de nieuwe catalogus kom je de nieuwe set "Birthday Fiesta" tegen. Vanaf het eerste moment vond in het een geweldige set. Leuke stempels met dies en bijpassend papier. Echt spullen waarmee je je helemaal uit kunt leven. 

Ik heb van mijn eerste kaart met deze set meteen een feestje gemaakt. Een schudkaart met slingers en vrolijke rose pailletten. De lama (of alpaca) heeft een bloemetje achter haar oor gekregen en een vrolijk rose kleedje op haar rug. 




Ik twijfel of het een lama of een alpaca is. Ik noemde het zelf meteen een lama maar volgens mijn zoon is het een alpaca. Van internet wordt ik niet veel wijzer want het voornaamste verschil waaraan je kunt zien met welke van de twee je te maken hebt is de grootte. Een lama is groter dan een alpaca. Maar ja, als je er maar 1 hebt kun je dat niet zien. Wie van jullie weet het antwoord?

Reacties