Global Design Project #047

Via Janneke zag ik dat het nieuwe thema bij Global Design Project "Nautisch" is. En ik hou wel van nautisch :-) Mijn ouders hebben een zeilboot en ook veel andere familieleden hebben iets met boten of vissen. Dus dit thema trok me wel en nautische kaarten kan ik nooit genoeg hebben. Meteen ook een mooie gelegenheid om lekker met een aquarel techniek aan de slag te gaan. Ook daar hou ik wel van: lekker kliederen.

Dus lekker mijn inkt, een stuk windowsheet en een waterspritser te voorschijn gehaald om een mooie achtergrond te maken. Dit heb ik op aquarelpapier gedaan. Vervolgens de stempelset Seaside Shore erbij gepakt om het mooie anker te stempelen. En de tekst Ahoy there in de contrasterende kleur Melom Mambo. Nog een stukje zilverdraad en een paar pailletten erop voor de nodige "glamour". En dit is wat mijn geklieder heeft opgeleverd:


En detail foto:


En de kaart frontaal zodat het geheel goed te zien is. 


Helemaal leuk, al zeg ik het zelf :-)


Reacties

Janneke zei…
Wat een super leuke kaart Ingen ;O)
Mooie achtergrond ... top
Claudia Maser zei…
Eine wunderschöne Karte, liebe Ingen. Der Aquarellhintergrund ist so schön und ich liebe den Anker.
Claudia