CAS on Sunday #92

Ik zag weer een leuke opdracht op het CAS on Sunday blog staan. Maak een kaart van 1 laag. Er staan al hele leuke voorbeeld kaarten op het blog waar ik meteen door geïnspireerd werd. Dit is de kaart die ik naar aanleiding van deze opdracht gemaakt heb:


Ik heb maar 2 kleuren inkt gebruikt: Pink Pirouette en Sweet Sugarplum. De palmboom komt uit de set Totally Trees. Dat is zo'n leuke set. Er zitten allemaal mooie boompjes in. Ik ben erg weg van de palmboom maar de rest van de boompjes zijn ook erg leuk :-) De tekst komt uit de stempelset Feather Together. Daar zitten hele mooie teksten in een stempels van verschillende veren. Ook mooi te gebruiken voor mannenkaarten. Het randje rond de kaart is gemaakt met de Write Marker van Stampin' Up! 



Reacties

Zw@@n zei…
Wat n bjoetie van n kaart! Mooie palmboom. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma