Nog wat kerstsfeer

Toen ik de herfst/winter catalogus voor het eerst zag was ik nog niet echt in de stemming voor kerst. Maar als je dan eenmaal begint met je kerstkaarten is het toch wel weer erg leuk. Dus rolde na de kaart die jullie vrijdag zagen deze ook nog uit mijn handen.


Ik heb de achtergrond met inkt en een mask bewerkt. De masks waren tot mijn grote teleurstelling uit de jaarcatalogus verdwenen. Maar gelukkig vond ik ze weer terug in de herfst/winter catalogus. Daarna een leuk glazenpotje gestempeld en er een kerstboompje ingezet. Het kerstboompje komt uit de Jar of Cheer set. Ik was al bijzonder blij met de glazenpotjes stempels die in de jaar catalogus te vinden zijn. En ik ben helemaal happy dat ze ook een kerstversie gemaakt hebben. De tekst komt uit de Christmas Pines set. 

Reacties