Stampin' Up! event, aanbieding en verzamelbestelling

Gisteren hebben we een super gaaf event gehad van Stampin' Up!. Dit werd gehouden in de Westergasfabriek in Amsterdam. Voor mij maar een half uur rijden dus heerlijk relaxed aangekomen. Meteen bij binnenkomst zag ik een aantal bekenden. Er hangt altijd een hele gezellige sfeer op zo'n event en het is leuk om mensen uit alle delen van het land te zien. Ik ging eerst in de rij staan om mijn naamkaartje en tas op te halen. We kregen weer een ontzettend leuke tas met mooie opdruk in de kleur Bermuda Bay. Dit is een van mijn favoriete kleuren dus daar ben ik erg blij mee. En het is een tas met inhoud. We kregen een mooie stempelset die ik helaas nog niet mag laten zien.

Nadat ik een plekje gevonden had kwam ik steeds meer bekenden tegen. Maar ook met mensen die je niet kent raak je in gesprek. We hebben allemaal dezelfde passie en dat schept meteen een band. Heel veel mensen maken leuke voorbeeldjes en die ruilen ze dan met elkaar. Ik had zelf een kerstkaart gemaakt om te ruilen maar ik ben vergeten om hem op de foto te zetten. Op de foto kunnen jullie zien wat voor leuke dingen ik allemaal kreeg van andere demo's.

Daarna begonnen de presentaties. Die vind ik niet allemaal even interessant maar al snel kregen we de nieuwe catalogus en die vond ik wel heel interessant :-) Er zijn gelukkig veel product presentaties, dan laten mensen zien wat ze allemaal gedaan hebben met de nieuwe producten en ze geven er tips over. Tussen alle presentaties door kunnen we zelf aan de slag met de producten uit de nieuwe catalogus.


Op dinsdag 8 november doe ik weer een verzamelbestelling. Er loopt op het moment een leuke actie van Stampin' Up! waarbij je korting krijgt op een aantal producten. Dus wil je nu echt aan je kerstkaarten beginnen dan zit er misschien nog wel een leuke set met korting voor je bij. Of als je alvast een sinterklaascadeautje aan wilt schaffen om jezelf of een andere te verwennen. 


Er zijn nu ook prachtige framelits te koop van Stampin' Up! met een stikrandje erin. Bij deze framelits hebben ze een aantal van de bestaande stempelsets uitgezocht die er mooi bij passen. En op deze sets krijg je dus korting. Geef uiterlijk maandagavond door wat ik voor je mee kan bestellen. Ik betaal de verzendkosten van Stampin' Up! naar mijn huis. Daar kun je je bestelling afhalen. Ik kan je spullen uiteraard ook opsturen. Daar betaal je dan wel verzendkosten voor. 






Reacties