DD #2

Ik ben weer een stapje verder met mijn December Daily. Ik heb de voorpagina en de eerste pagina gemaakt. Gelukkig heb ik alles tot en met afgelopen zaterdag ook al geprint en van de papiertjes voorzien die ik wil gebruiken. Dat maakt het afmaken van een pagina een stuk minder werk. Ik moet zeggen dat ik het uitzoeken van de foto's en het printen toch altijd weer meer werk vind dan dat ik vooraf verwacht.

Dit is de pagina die ik helemaal voorin mijn December Daily boekje doe:


Ik heb gekozen om er een hele zilveren/doorzichtige pagina van te maken. De pagina met de kleine vierkantjes is nu nieuw te koop bij Stampin' Up! Erg leuk om te gebruiken voor de afwisseling. 

En dit is de eerste pagina van de maand. Ik hou het vrij simpel. Deze pagina heeft in het midden plaats voor een grote foto. Op de eerste pagina zie je dat je twee vakjes in het midden hebt. Beide modellen zijn dit jaar nieuw. Ik wissel dit af met de bestaande pagina's met 2, 3 of 4 vakjes. 


Reacties