Gratis producten bij besteding €60,=

Begin van het jaar voelt altijd een beetje saai. De feestdagen zijn weer geweest en het is vaak koud en nat. Maar niet bij Stampin’ Up! Daar begint het feest pas na de feestdagen. Van woensdag 4 januari tot en met donderdag 31 maart kun je bij elke €60 die je besteed een cadeau uitzoeken. Bij €120 krijg mag je 2 cadeaus uitzoeken etc.

De cadeaus waaruit je kunt kiezen staan in de Sale-A-Bration catalogus. Er is voor iedereen wel iets te vinden, er zijn veel leuke stempelsets maar ook papier of een blik om gemaakte kaarten in op te bergen.

Daarnaast gaat per 4 januari ook de nieuwe voorjaarscatalogus in. In deze nieuwe gids staan weer veel leuke nieuwe stempelsets, prachtige papiertjes, embossingfolders en nog veel meer. Vanaf 4 januari zijn beide op mijn blog te vinden. Heb je nog geen papieren exemplaar van mij gekregen maar wil je die wel graag hebben? Stuur me dan even een berichtje!

Bestel je tussen 4 januari en 31 maart iets uit deze gids of de grote jaarcatalogus dan kun je bij €60 iets leuks voor jezelf uitzoeken. Stuur mij een mailtje via ingenSUstempels@gmail.com

Tijdens deze periode is het ook extra aantrekkelijk om zelf in te stappen als demonstratice. Als je hierover vragen hebt dan kun je me natuurlijk ook op die manier bereiken.

Reacties