Lift me up #2 workshop kaarten

De workshop die ik gisteren bij mij thuis gaf was weer mega gezellig. Er waren aan aantal mensen die ik nog niet eerder op een workshop had gezien. Erg leuk om kennis met jullie te maken! We hebben drie kaarten gemaakt met de stempels van de set Lift me up. Dit zijn de kaarten die we gemaakt hebben:





Zoals je ziet hebben we heel veel verschillende technieken gebruikt op deze drie kaarten. Zo leuk als mensen niet alleen een leuke ochtend hebben maar ook aangeven dat ze nieuwe dingen geleerd hebben. Heb je ook een keer zin om een leuke workshop te komen doen? Of wil je dat ik die voor een groepje bij jou thuis geef? Mail me dan gerust!

Reacties

Melinda zei…
Wat een onwijs mooie kaarten! Xxx
Anita zei…
Wat een leuke workshop. Mooie kaarten gemaakt. Wat een leuk idee de rose kaart.
Groetjes, Anita