Valentijnskaart #3



Over 12 dagen is het alweer Valentijnsdag. Daar doe ik verder niet veel aan maar er zijn een aantal mensen die op deze dag een kaart van mij krijgen. Natuurlijk mijn moeder en mijn oma maar ook een goede vriendin. Ik heb er pas 2 gemaakt dus vandaag de hoogste tijd om een derde exemplaar in elkaar te knutselen. Ik heb de kleuren Flirty Flamingo en Peekaboo Peach gebruikt om de achtergrond de waterverven. De tekst is eerst in wit geƫmbost op aquarelpapier. Toen de kaart af was heb ik nog 3 hartjes op de kaart geborduurd.


Met deze kaart doe ik ook mee aan challange 268 van de Dutch Card Lovers. De opdracht is om een Valentijnskaart te maken. 



Reacties

Monique zei…
superleuk kaartje Ingen.
Die achterkant is altijd zo mooi, mij lukt dat niet zo erg goed
Mooie uitwerking Ingen. Leuk dat je meedoet met de DCL. :)
Marjan zei…
Supermooie kaart, Ingen en erg leuk dat je hiermee mee doet aan de challenge van DCL, dank je wel.
Margot zei…
Ohhhh supermooi Ingen! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.
anja curvers zei…
Echt supergaaf dit Ingen een prachtige achtergrond. Leuk dat je meedoet bij DCL.