DCL #270

Er is weer zo'n leuke uitdaging bij de Dutch Card Lovers! Ik krijg er helemaal een lente gevoel van :-) De opdracht luidt:


Maak een frisse, zonnige en vrolijke Voorjaarskaart. 
Laat je inspireren door de kleuren, bloemen en de mooie blauwe lucht van de foto.


En met die opdracht ben ik lekker aan de slag gegaan. Bloemen stempels genoeg dus een veld vol met vrolijke bloemen kon ik wel maken. Ik heb geprobeerd om de foto goed aan te houden door de vormen en de kleuren van de bloemen te benaderen. Dit is het resultaat geworden:


Ik heb het bij een kleine simpele tekst gehouden zodat je zoveel mogelijk van de bloemen blijft zien. En  een simpel hallo kun je altijd sturen. Handig dus om in je voorraad te hebben. 


 

Reacties

Marjan zei…
Heel mooie bloemenkaart, prachtige stempels en mooi gekleurd! Dank je wel voor het meedoen met DCL.
Mariken zei…
Harstikke gave en leuke kaart! Echt een beetje lente!
Fijne avond!
Margot zei…
Heel erg gaaf! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.
Mijn reactie kwam per ongeluk bij het verkeerde kaartje terecht....hihi...Er ging iets mis.

Maar je kaartje is wederom super!! Leuk dat je weer meedoet.
Ellen zei…
Wat een originele lente kaart!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen