DCL #271

Ik vergeet gewoon helemaal om de kaart die ik gemaakt het voor het blog van de Dutch Card Lovers te plaatsten op mijn eigen blog. Een paar weken geleden won ik de challenge bij de DCL en daarom mocht ik nu meedoen als gastdesigner. Erg leuk om een keer te doen maar ik vond het ook wel stressvol. Want was de kaart die ik gemaakt had wel leuk genoeg? Er zijn 2 exemplaren in de prullenbak beland maar deze vond ik zelf goed genoeg om op te sturen.


Nu moet ik eerdaags we iemand verplicht een te laat kaart sturen.... Want ik vind het toch wel te leuk om in de kast te laten liggen. Maar eens even nadenken wie daar wel de humor van inziet. 

Reacties

Margot zei…
Je weet wanneer ik jarig ben! :) :) :)
Mariken zei…
Ooh, ik vind dee lama zo leuk!! Enig kaartje! Moeilijk inschatten of iedereen de humor ziet, ikke wel!! Ben er gek op...
Fijn weekend!
Janneke zei…
Het een super leuk kaartje Ingen ;o)
irene zei…
Super gaaf is 't ie.