Jack de Beer

Ik kreeg via vrienden de leuke stempel van Jack de Beer van het merk Close To My Heart in handen. Helaas is dit merk moeilijk te krijgen in Nederland want ze hebben ook erg leuke stempels. Ik heb de beer afgedrukt op aquarelpapier wat ik eerst bewerkt heb met de "smoosh" techniek. En daarna heb ik hem uit gestanst.

Ik heb Jack gecombineerd met stempels van de Stampin' Up! set "A Little Wild". Het bloemetje komt namelijk uit die set.  En de tekst komt uit de set "Recht uit het hart".


Ik laat deze kaart meedoen met de uitdaging van CAS on Friday: bloemen. 


Reacties

Chris zei…
He turned out so cute! I love the little flower...so glad I spotted this on Bloglovin! xoxo
Mariken zei…
Wat een enige kaart met deze toffe beer met bloemetje! Smoosh techniek...ik ga eens ff googlen...Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cas on Friday!