Girlie


Voor deze kaart heb ik twee uitdagingen gecombineerd. Bij Just Add Ink wordt gevraagd om een kaart te maken waarop je een stencil gebruikt. Ik ben dol op stenciles omdat je er zoveel mee kunt doen. Ik heb ook meteen weer de nieuwe exemplaren besteld die ik in de jaarcatalogus van Stampin' Up! zag staan.

TGIF Challenges heeft deze week als uitdaging om een "Girlie" kaart te maken. Daarom op deze kaart naast de vrolijke kleuren nog wat lekkere bling bling toegevoegd. De diamanten zijn gemaakt met de Eclectici Layers Thinlits en ik heb er nog wat stressteentjes opgeplakt. Ik vind de combinatie van het lime groen en het felle rosé erg mooi bij elkaar.


Reacties

KimB zei…
I love how the green stencilled pattern adds a great pop of colour yet is neutral enough that your big happy birthday takes centre stage Ingen. Thanks for joining us at Just Add Ink this week.
Striking card, Ingen. Love the vibrant colours, especially the stencilled background. The silver, sparkly embellishments are a lovely addition. Thank you for playing along with us at Just Add Ink this week