Vouwtechniek

Ik maak meestel kaarten in een standaard rechthoekige vorm. Soms wel eens een ander modelletje. De opdracht bij Dutch Card Lovers is nu om een kaart met een vouwtechniek te maken. Daarbij moet je denken aan een kaart met een flap, een Z-fold kaart, een waterval kaart etc. Ik heb gekozen voor een Earsel kaart. Heel stom maar in mijn hele knutsel carrière heb ik dus nog nooit een Earsel kaart gemaakt. Het werd dus de hoogste tijd :-)





Je vind op internet heel veel voorbeelden van hoe je een Earsel kaart moet maken. Het is erg leuk om te doen dus probeer het ook een keer!


Reacties

gerrie zei…

Is een leuke earselkaart geworden Ingen, was leuk om te doen hé, ik heb er diverse kerstkaarten al meegemaakt. Vaker doen hahaha, dan merk je hoe leuk dat vouwen is.
Ellen zei…
Super leuke uitvoering van een vouw-techniek kaart!
Bedankt voor het meedoen met de uitdaging bij DCL.
Groetjes Ellen
anja curvers zei…
Gave kaart weer ingen en leuk dat je meedoet bij DCL.
Super gedaan Ingen. Leuk dat je meedoet met de DCL. ;)